RESURSE | SOLUTII | SISTEME | EVENIMENTE | FORUM |
elearning-forum.ro > resurse > Analiza de context |
Performantele tehnologice trebuie îmbinate cu competentele membrilor institutiei de formare si ale beneficiarilor. |
1. Analiza de context
Nevoia de eLearning si beneficiile pe care aceasta le ofera sunt clare, însa problema principala este cum poate fi integrata educatia la distanta în structurile deja existente ale institutiei? Un sistem de educatia la distanta este mai mult decât un sistem tehnologic, este un sistem socio-tehnic care functioneaza cel mai bine atunci când capacitatile inovative ale tehnologiei conlucreaza armonios cu talentul si energiile creative ale membrilor institutiei de formare si ale participantilor la program (Alan & Chute). O varietate de întrebari trebuie avute în vedere pentru a asigura faptul ca sistemul va fi implementat corect, va fi functional si eficient. Principalele întrebari ce trebuie puse în vederea implementarea unui sistem de eLearning
Raspunsurile la astfel de întrebari se cauta la un numar de universitati de prestigiu si la centre de cercetare în eLearning. Unele dintre aceste facultati si institutele de cercetare au elaborat liste de întrebari si de raspunsuri posibile pentru implementarea reusita a unui program de educatie la distanta. Provocarea e de a implementa combinatia potrivita de tehnologii sincrone si asincrone pentru a crea un bogat mozaic de medii de învatare în retea consecvente cu misiunea furnizorului de educatie, expectatiile celui ce învata, si stilul de furnizare al instructorului. |
elearning-forum.ro > resurse > Analiza de context |
© Institutul de Stiinte ale Educatiei, 2003-2006 Partener educațional: Centrul pentru Dezvoltare și Inovare în Educație |