|
3. Componentele dezvoltarii unui curs la distanta
Olimpius Istrate
cercetator asociat, Institutul de Stiinte ale Educatiei
olimpius.istrate [at] tehne.ro
- Analiza necesitatilor
1.1. Identificarea grupului tinta.
1.2. Identificarea si analiza nevoilor de pregatire a potentialilor studenti.
1.3. Stabilirea obiectivelor cursului.
- Designul, dezvoltarea si testarea continutului cursului deschis la distanta
2.1. Generarea textului si ilustratiilor. Designul materialelor.
2.2. Conversia materialelor în suporturi specifice.
2.3. Finalizarea si testarea materialelor.
- Elaborarea strategiei de suport pentru studenti si sistemului de evaluare
3.1. Stabilirea modalitatilor de interactiune student-profesor si student-student.
3.2. Identificarea surselor bibliografice si accesibilitatii acestora.
3.3. Alegerea modalitatii de tutorat si evaluare.
- Validarea si asigurarea calitatii, acreditarea si recunoasterea
- Management, administrare, marketing
|